maenan bang Ai

March 4, 2009 at 3:44 pm | Posted in bang-ai | Leave a comment
Tags:

bang_ai

bang Ai sekarang gaya, maenannya leptop, punya abah sih, tapi suka maksa pengen maen komputer, iya beneran maen, buat maen game ! dan berhubung maennya masih ngaco jadi suka ribut sendiri kalo gak bisa maeninnya atau pas game nya ngadat di tengah jalan, tapi bang Ai udah gape maenin mouse loh ..
tuh liat aja gayanya,
pake manyun-manyun segala,
artinya lagi serius tuh,
kalo kaka isengin, bakal ngamuk tuh die
🙂

Leave a Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

%d bloggers like this: