koleksi

December 3, 2008 at 10:45 pm | Posted in thor | Leave a comment
Tags:

namanya juga anak-anak,
jadinya koleksi kami ya mainan,
aduhh ngetik dikit aja udah diganggui ama dede nayya :D

udah ah terusin lagi,
kalo koleksiku ah udah jarang atau gak pernah lagi dibeliin mainan,
ehn ada terakhir bulan ttadi dibeliin bakugan ama abah,
dan belinya musti dua,
kalo cuma satu pasti rebutan ama bang Ai
..
koleksiku yang lain adalah kertas buku yang ada bolong-bolognya di sisi kiri,
anak-anak nyebutnya binder, tulisannya sih ada yg loose leaf,
tapi yang berwarna warni,
aku sukanya yang bergambar naruto..
..
geitu aja ah ceritanya pagi ini
digangguin ama dede nayya melulu nih..

..
eh kalau koleksi kalian apaan ? :)

yang cerita : Kaka Thor

About these ads

Leave a Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com. | The Pool Theme.
Entries and comments feeds.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: